Thursday, January 19, 2012

Beauty Umaira & Umar – Testimoni Menakjubkan! harga rendah berbanding pasaran!!!

BEAUTY UMAIRA 1001 RAHSIA KECANTIKAN

HARGA TERMURAH KAMI OFFER !!!

BERBANDING HARGA PASARAN RM 289.00
2 kotak   RM 578 RM 450 
4 kotak RM 1156 RM 840
6 kotak RM 1734 RM 1200
100% JAMINAN WANG DI KEMBALIKAN 
GERENTI ORIGINAL!!!
( anda boleh pilih mana2 produk.. harga sama) 

 

.
********************************************

Raudah (new)
khasiat:
memelihara kesihatan kulit, kuku dan rambut
memelihara kesihatan mata
membantu menyeimbangkan tekanan darah
membantu mengurangkan risiko migraine dan stress
membantu memelihara dan meningkatkan kesihatan tulang rawan dan seterusnya memelihara kesihatan sendi sesuiai dengan peningkatan usia
membantu mengurangkan kesan penuan akibat aktiviti radikal bebas
merangsang kecerdasan dalam hubungan seks
mengurangkan risiko kanser, merendahkan kandungan kolestrol dan seterusnya memelihara kesihatan jantung
 

Adam & Hawa Mil



Product Diet untuk lelaki dan wanita, baik bagi mereka yang ingin menjaga kesihatan dan mengurangkan berat badan berlebihan (obesiti), diformulakan khusus untuk mereka yang ingin berdiet
30 sachet (26g)
Ramuan/Ingredients.
Susu Rendah Lemak,serbuk Kacang Soya,Beras Perang,sebuk Fabuless (lemak minyak sawit-salutanminyak oat),Whey Manis,Fruktosa,Psyilium Husk,Spirulina,Kolagen Marin,sebuk Ekstrak Biji Anggur,sebuk Ekstrak Teh Hijau dan Serbuk Ekstrak mengkudu.
Terdapat juga Khasiat dan keistimewaannya lain yang terkandung dalam Adam dan Hawa Mil antaranya seperti dibawah:
Khasiat dan keistimewaannya:
  1.        mengawal selera makan dengan memanjangkan masa kenyang selepas pengambilan adam & hawa mil

    mengatasi masalah sembelit dengan adanya bahan prebiotik bagi memelihara kesihatan usus 

    mengurangkan berat badan, selulit dan memperbaiki testur kulit

    mengelakkan masalah radang dan mengawal kelembapan kulit

    membantu merendahkan tahap kolestrol dan LDL ( LOW DENSITY LIPO PROTIEN)iaitu kolestrol tidak baik untuk tubuh

    meningkatkan kesihatan tulang dan merendahkan risiko penyakit kardiovaskular
    memelihara kesihatan kulit, rambut, kuku, mata dan sel badan lain

    meningkatkan sistem imun badan, meningkatkan tenaga tubuh badan dan mengelakkan aktivii penuaan dan kerosakan sel badan akibat aktiviti radikal bebas

    melancarkan pengaliran darah dan seterusnya meningkatkan kesihatan kardivaskular, menguirangkan stress , membantu sistem kesuburan lelaki dan wanita, menyeimbangkan tekanan darah, meningkatkan tenaga tubuh badan dan lain lain

Cara-cara Penyediaan
Ambil satu sachet ADAM&HAWA MIL tuang kedalam 180ml air suam (60c – 80c) dan kacau.
Digalakkan mengambil 2 sachet sehari,1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan malam.

********************************************
.







Apakah itu Beauty Umaira?


Terkenal sebagai pakej makanan tambahan yang membantu anda untuk kelihatan cantik dan menawan dari segi dalaman dan luaran.  BEAUTY UMAIRAmemberi kelebihan pada diri anda untuk membentuk kecantikan secara kekal dari dalaman dan melangsingkan badan anda.  Kandungan khasiat produknya juga menjadikan kulit anda halus dan gebu, berseri dan bermaya walau tanpa make-up.  Pengambilan yang berterusan selama 3 bulan memberikan hasil diluar jangkaan anda.  Pasti keluarga dan kenalan rapat anda akan memberikan komen tentang diri anda.
Selain dari kelihatan cantik, BEAUTY UMAIRA juga membantu memperbaikki` dan memelihara organ dalaman wanita supaya sentiasa dalam keadaan baik dan sihat.  Ianya sesuai untuk pelbagai lapisan umur dari kanak-kanak sehinggalah orang tua.  Bagi wanita bujang anda tidak akan mengalami lagi masalah keputihan dan senggugut.  Sementara yang sudah berkahwin otot dalaman anda lebih kuat dan menjadikan hubungan anda bersama suami lebih bermakna dan dapat memberi 100% kepuasan kepada suami anda. Kandungan bahan yang membezakan produk makanan tambahan BEAUTY UMAIRA dengan produk lain sepertiGARCINIA yang membakar kalori dan mengawal nafsu makan, ASTAXANTHIN pula meningkatkan sistem pertahanan badan dan mencegah penuaan kulit, danKOLAGEN membantu proses pembentukan dan menganjalkan kulit.

Kandungan utama Beauty Umaira :

MARINE COLLAGENMANJAKANI, MADU, KACIP FATIMAH, PSYLLIUM HUSK DAN PUERARIA MIRIFICA.

Fungsi Beauty Umaira
1. Merangsang penghasilan kolagen
2. Menurun berat badan dan mengawal nafsu makan
3. Astaxanthin menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
4. Meningkatkan sistem ketahanan badan
5. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
6. Senang tidur dan buang air besar
7. Anti Jeragat, menegangkan kulit dan awet muda
8. Menganjalkan tubuh dan kulit
9. Membentuk, menganjal dan membesarkan payudara.
10. Menguatkan rambut dan melambatkan uban
11. Megurangkan keputihan dan melambatkan monopause
12. Meringankan sakit haid
13. Baik untuk migraine, resdung, gastrik dan asthma
14. Membantu masalah pernafasan

Testimoni Beauty Umaira 
Puan Salmiah, Melaka
  1. Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb

Puan Khadijah, Mersing
  1. Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih.

Faridah, Parit Buntar
  1. Sebelum menggunakan Umaira, berat badan saya lebih kurang 78 kg. Kawan saya mencadangkan saya gunakan Umaira.  Mula2 tu tak berapa percaya sangat. Tapi pada kotak yang pertama saya guna Umaira, saya mula merasakan perubahan berat badan saya. Masuk kotak ketiga, semua pakaian saya sebelum ni dah tak boleh digunakan lagi. Umaira memang hebat.

Fatimah, Pasir Mas
  1. Saya mengalami sedikit masalah kulit seperti kulit kasar dan gersang serta permukaan kulit muka saya tidak begitu sekata.  Alhamdulillah setelah menggunakan Umaira hampir 2 bulan, kulit saya kelihatan semakin baik dan licin. Kawan2 ofis saya mula bertanya akan perubahan pada kulit wajah saya. Apa lagi saya mulalah promosi Umaira pada kawan2. Ramai yang sudah berpuas hati. Disamping untuk kecantikan, poket pun semakin kembung. Cayalah Umaira, you are the best.


Cara-cara Penyediaan
Campurkan satu sachet Beauty Umaira dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.



UMAR 1001 RAHSIA KECANTIKAN



Apakah itu Umar?

Manly Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki . Khasiiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaikki sistem dalaman badan serta memperbaikki sistem pengedaran darah dalam badan kita.  Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini.  Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat menambahkan seri kulit, memperbaikki sendi-sendi dan urat saraf, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran.  Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul.  Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, insyaallah.



Kandungan utama Umar :
Palmetto, Tongkat Ali,  Macca, Tribulus Terrestris, Mulra Puama,  Ashwaganda (ginseng india), Biji Labu,  Epimedium, serbuk madu, Garcinia Cambogia, Tamarind , Payllium Husk dan perasa Lemon.

Fungsi Umar
  1. Melancarkan peredaran darah
  2. meningkatkan keinginan seksual
  3. menenangkan fikiran
  4. menguatkan sistem peranakan lelaki
  5. meningkatkan kekuatan, tenaga, daya tahan nafsu dan fungsi seksual
  6. menguatkan sistem pertahanan badan
  7. membantu dalam membina dan menguatkan otot serta sendi sendi
  8. baik untuk pertumbuhan kulit, tulang dan gigi
  9. meningkatkan hormon lelaki
  10. dapat mengurangkan selera, memperlahankan pengeluaran lemak dan mempercepatkan pembakaran lemak
  11. membantu dalam mengurangkan masalah kencing tidak lawas
  12. "tamarind" membantu dalam menyejukkan badan
  13. mengelakkan sembelit ( sebagai pelawas) dan membantu memperolehi sistem pencernaan efisyen
  14. membekalkan tenaga dan mengelakkan kelesuan
  15. mengatasi batuk dan sakit kerongkong
  16. pemgambilan 3 bulan berturut turut adalah perlu untuk kesan terbaik

Testimoni Umar
Hosni, Kota Bharu
  1. Setelah 6 bulan berkahwin, isteri saya selalu bermasam muka setelah kami bersama. Faham-faham lah apa sebabnya.  Setelah saya di perkenalkan dengan Umar oleh jiran saya, masuk kotak ketiga saya guna, saya mula dapat merasakan perbezaan pistol saya.  Isteri saya juga mengakuinya dan jarang lagi bermasam muka setelah kami bersama. Umar memang best, hidup Umar.

Haji Yaakob, Perlis
  1. Badan saya selalu kepenatan jika berjalan.  Kadang-kadang rasa tenaga sudah kehabisan jika menaikki tangga lima ke enam langkah.  Tapi setelah menggunakan Umar, saya rasa badan semakin sihat serta dapat menaikki tangga lima ke enam langkah tanpa rasa penat seperti sebelumnya. Saya akan terus gunakan Umar jika terus diberikan rezeki oleh allah.

Pakcik Deraman, Penang
  1. Saya dah hampir 2 tahun mengalami sakit-sakit sendi serta masalah urat saraf.  Nak pergi masjid pun terpaksa gunakan tongkat.  Tapi setelah menggunakan Umar sebanyak 3 kotak, alhamdulillah saya tak perlu gunakan tongkat lagi untuk ke masjid.  Kesihatan saya semakin baik dan rasa macam muda semula. Terima kasih Umar.

Ahmad Zamli, Baling
  1. Saya alami masalah buang air besar serta susah untuk tidur.. Mula2 isteri saya yang menggunakan Umaira. Dia mengidap kencing manis dan darah tinggi. Setelah nampak perubahan ketara pada dirinya, saya pun terasa ingin mencuba Umar pula. Memang berkesan, setelah 3 minggu menggunakan Umar, saya dapat buang air dengan lebih selesa serta tiada masalah tidur lagi. 


Cara-cara Penyediaan
Campurkan satu sachet Umar dengan 180ml air biasa atau sejuk dan goncangkan sehingga larut dan sedia untuk diminum.  Sehari satu sachet. Elok minum 1 atau 2 jam selepas sarapan pagi.




cARA PEMBAYARAN :
MAYBANK ( Lyna Liyana Johar )
5124 3705 1938

-CIMB (Lyna Liyana Johar )
701 310 5590

** jika membuat transaksi online sila masukkan email liyana_johar@yahoo.com

** kemudian inbox atau sms/ Whatsapp detail NAMA, ALAMAT, MASA & JUMLAH DIMASUKKAN , BANK , ITEM & KUANTITI ke no 013 206 7818 

BERMINAT UNTUK BERNIAGA??? 
HARGA ISTIMEWA UNTUK PENGEDAR.. 

HUBUNGI 013-206 7818 @ pm kami di pages halyani  UNTUK MAKLUMAT LANJUT

No comments: