Wednesday, July 25, 2012

MANFAAT SCRUB BADAN

hai....
macam tajuk kat atas tu.. misti ada di antara pembaca kat sini yang pernah ke spa untuk scrub badan kan.. apa perasaan korang? mesti gembira bila kulit da cantik, bersih.. licin aje bila bersentuhan kan :))

tapi biasanya kos untuk ke spa ni mahal.. betol x? so xley la nak seminggu sekali pergi kan...
wahh.. habis ke tempat tu aje gaji nanti.. nak facial ag.. massage ag kan... ;D haha



tapi sekali sekala why not ke spa untuk memanjakan diri.. boleh relek2 dan bersantai di sana.. 
dan untuk jimatkan lagi duit anda, apa kata buat sendiri di rumah.. sambil-sambil mandi tu sental la sikit guna scrub badan yang di beli.. 



beli sebotol ni banyak kali boleh guna tau !! serius!! sangat - sangat jimat

mesti ada yang belum tahu apa kebaikan dan kelebihan scrub badan ni kan,
scrub badan ni memang boleh di katakan wajib seminggu or dua minggu sekali buat, sebab ia dapat menangal sel2 kulit mati nanti, tak de la badan ni berdaki dan melekit. 

cuba check sekarang badan anda tu, ade rase lekit tak? ade nampak hitam2 tak?? haa.. tu bilamana sel kulit mati tak tertangal, maka terjadilah hitam2 

nah hasilnyaaa....


• menjadikan kulit cantik, halus, gebu dan cerah. 
• Menanggalkan sel-sel mati serta daki pada badan. 
• Memutihkan bahagian-bahagian tersembunyi seperti pelipat paha, lutut,siku dan celah ketiak.
• Mengurangkan tekanan & keletihan. 
• Mengekalkan tenaga. 
• Menghindarkan bau badan dan peluh berbau. 
• Memperbaiki tekstur kulit. 
• Mengurangkan dehidrasi 
sapa nak mencuba di rumah ni?? da dekat nak raya ni misti la kene cantik berseri kan...
sekarang NURBEAUTYLINE ade keluarkan scrub badan 5 perisa.. anda boleh pilih mana2 wangian untuk badan anda
normal price RM12 sebotol.. kalau ambil 3 botol hanya RM 30 aje.. sangat sangat jimat
sebotol ni banyak kali boleh guna.. cuba la bayangkan kalau beli 3 botol kan.... hari ni badan bau stawberry.. mgu depan bau soya... :D
DAN JANGAN TAK TAHU SCRUB NURBEAUTYLINE  ni ade collagen tau.. bagus untuk tegangkan kulit, dan pencerahan... selamat mencuba.


 link lain :

PRODUK NURBEAUTYLINE NEW PAKAGING


No comments: