Thursday, July 26, 2012

TESTIMONI ! : APA KATA PENGUNA JAMU RATU DARA

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. 
siapa kat sini pernah guna JAMU RATU DARA yang pakaging dulu duluuuuu tuuu????

botol lama
 bermula 2011 JAMU RATU DARA da repackaging balik & di komersilkan secara meluas 

taraaaaa... ni la packaging sekarang, cantik kan??
ehehe
sebotol ni tahan lebih kurang sebulan.. ade 60 kapsul

jika di perhatikan, JAMU RATU DARA ni ada di iklankan di TV3, MAJALAH MINGGUAN WANITA, MIDI, KELUARGA @ MEDIA

kebiasaaanya ramai orang berangapan jamu2 ni hanya di makan oleh orang yang dah kawen aje...
eh mana ada ! orang yang bujang pon boleh makan tau.. lebih elok kalau di amalkan sewaktu masih muda sebab jamu ni boleh bagi kita awet muda, badan cergas, dan kalau masalah2 dalaman wanita contohnya keputihan, sengugut melampau, period tak stabil ... memang sangat bagus

JAMU RATU DARA bukan setakat jaga dalaman wanita aje tau, tapi dia boleh mencegah kanser payudara, kanser rahim dan boleh menaikkan payudara wanita. kalau yang kecik insya Allah boleh besarkan dan kalau dah besar JAMU RATU DARA akan maintainkan bahagian tu segar dan cantik ( paham2 la ye) , tak bagi londeh la.. lagi2 wanita dan berumah tangga dan pernah menyusukan anak.. payudara memang senang jatuh!

ADVANCE BAGI WANITA DAH BERKAHWIN ni... JAMU RATU DARA boleh merapatkan bahagian keintiman tu dan menyah bau2 yang kurang menyenangkan di bahagian V wanita. bagi yang baru je lepas bersalin, lepas pantang 22 hari da boleh amalkan balik JAMU RATU DARA ni supaya dapat menaikan peranakkan semula.

Saya menyusukan anak, boleh ke pada waktu yang sama saya makan JAMU RATU DARA ni?? inila persoalan yang selalu di tanya. Jawapannya: BOLEH sayangku..... cuma kalau sebelum ni tak pernah makan mana mana jamu, elok mulakan sebiji selang sehari.. slow2 la.. da seminggu makan sebiji sehari.. dan kalau da serasi barula makan seperti yang di syorkan. bukan apa, ibunya xde masalahan , cuma baby je la.. so kne slow2.. xde masalah untuk ibu menyusu makan JAMU RATU DARA.. nanti kat bawah boleh tengok testimoni JAMU RATU DARA...

ok lah.. malas nak cerita banyak.. jom kita layan testimoni testimoni penguna setia JAMU RATU DARA



























nak tengok lagi testimoni testimoni meletup?????? KLIK SINI
ANDA PON BOLEH SHAREKAN pengalaman anda dengan JRD ni :)

HALYANI COSMETICS adalah stokis  & penguna setia JAMU RATU DARA ini..
khas untuk anda yang membaca, beli 2 botol PERCUMA PENGHANTARAN tau! :))
jika berminat untuk jadi agen pon bagus , sebab produk JAMU RATU DARA ni memang dah di kenali ramai, khasiatnyer dah terbukti berkesan insya Allah .. hubungi kami di 019 670 7380  untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan... 



No comments: