Monday, July 30, 2012

TIPS: KEKAL CANTIK & CERGAS SEPANJANG HARI

pernah tak anda rase

lesu tubuh ?

mengantuk di tempat kerja ?

tak larat nak bangun pagi ??

lagi- lagi bulan puasa kan.. mesti lesu aje badan tu ...
akibatnya, prestasi kerja menurun, banyak kerja-kerja tak dapat di siapkan.. bad mood dan yang lebih parah lagi di marahi oleh orang atasan.. yela.. asik tidur aje, arahan atau tugas yang diberikan sentiasa tak siap.. 

cuba tengok gambar di atas ni..time meeting pon boleh tertidur?? aduhai.. malangnya nasib badan siapa tu ye?huhu

bagi wanita pula, bukan setakat kerja di tempat kerja sahaja, tetapi bila pulang ke rumah kena basuh baju, mengemas rumah, uruskan anak- anak, memasak dan sebagainya.. tetapi bila badan lesu dan letih, kerja- kerja di rumah pun tak terlarat nak di lakukan..

nak tahu rahsia untuk kekal cergas?? 
dan secara tak langsung mengekalkan kecantikan dalaman dan luaran kita??

memperkenalkan minuman tenaga  
minuman tenaga ni mengandungi kopi arabica, buah delima, maca, goji, habbatussaudah , kacip fatimah , glutathione dan collagen

minuman secret cappuccino ini bukan sahaja untuk tenaga, malah boleh meningkatkan fungsi seksual suami isteri

haaa... ingat wanita aje ke yang boleh minum ni? lelaki pon boleh

kajian saintifik juga membuktikan glutathione sangat terbukti untuk mencerahkan kulit.so wanita2 di luar sana yang nak kulit putih, gebu, putih melepak boleh amalkan minuman ini.

ramai penguna yang membeli dari saya memberi feedback yang bagus dan yang paling mengejutkan rupanya minuman ini memberi kita rase cepat kenyang. kalau biasanya anda akan makan nasi berpingan-pingan.. bila minum minuman ni anda akan habiskan separuh pingan aje. sebab dah tak boleh masuk kerana kenyang :))

macam mana nak dapatkan produk ini?
boleh klik sini untuk dapatkan info lanjut mengenai produk

No comments: